• Gemakkelijk retour
  • Gratis verzonden vanaf € 50,-
  • Persoonlijke service
  • Snelle levering
  • Scherpe prijzen
  • Veel producten uit voorraad leverbaar

Giro skihelmen

1-14 van 14
| Producten per pagina: 12 | 24 | 48
1-14 van 14
| Producten per pagina: 12 | 24 | 48

Giro

Bij van Bellen beschikken we over een ruim assortiment aan giro skihelmen. De skihelm giro hebben we in verschillende kleuren soorten en maten. Hieronder hebben we kort beschreven waar het merk vandaan komt en waar het merk voor staat.

Skihelm Giro

Jij doet dingen die de meeste mensen niet eens zouden overwegen. Afdalen met snelheden die uw verzekeraar een pauze zouden geven. Jezelf pushen op manieren die de natuur en de zwaartekracht nooit hebben bedoeld. Zolang u meedogenloos vooruitgaat, zal Giro dat ook doen. Giro is geobsedeerd door uw passie. Bij het testen en ontwikkelen worden meer helmen vernietigd dan sommige merken zelfs maar creëren. Giro worstelt met de afmetingen van de ventilatieopeningen en de binnenbeenlengte. We gieten onze jaren, ons hart, ons zweet in één binnenkant, één bril en één helm tegelijk. Duidelijk gezegd, er zijn wanneer je ons het meest nodig hebt.

Over Giro

Giro werd meer dan 30 jaar geleden opgericht door Jim Gentes, een man met een obsessie voor design en het beantwoorden van onvervulde behoeften. Die obsessie bracht hem ertoe om zijn eigen producten te gaan maken, wat uiteindelijk resulteerde in een bedrijf dat zich inzet om de wintersporter te dienen door middel van persoonlijke expressie en geavanceerde prestaties. De wereld is de afgelopen drie decennia drastisch veranderd, maar Giro is vastberaden gebleven om enthousiaste rijders te dienen. Ze zijn en blijven een productmerk. Ze debatteren al weken over het verschil van minder dan een millimeter in een schoenleest, van een hoofdvorm of de afgeschuinde rand van een ventilatieopening. Ze zijn het merk dat de details zweet. Van een helm met een openingsprijs tot de pasvorm en stof van de t-shirts tot de positieve klik die de Switchblade maakt wanneer de kinbeugel is ingeschakeld. Het is die aandacht voor detail die Giro onderscheidt. Ze begrijpen dat wintersport meer is dan alleen een vluchtige hobby of een voorbijgaande bevlieging. Wintersport is het beste deel van een geweldig leven en uw uitrusting verdient aandacht voor de kleinste details. Het is omdat je blijft verbeteren. Daarom doen ze wat ze doen. Dus zolang u blijft streven naar sneller, groter en beter, zal Giro de uitrusting blijven maken die u daar brengt.

Design tijdlijn

1985 Het logo: Jim Gentes, vestigt zijn merk met een focus op ontwerpoplossingen die de ervaring en prestaties verbeteren. Het logo dat hij schetst “tour of circuit” belichaamt het ultieme gevoel op de fiets.

1985 Advantage: De Advantage ™ -helm is ontworpen om rijders te helpen de gierende winden te bedriegen in de nieuwe sport van triatlon, waar apparatuur door de wetenschap opnieuw werd uitgevonden.

1986 Prolight: Jim neemt een prototype van een lichtgewicht, hoogwaardige helm mee naar de Long Beach-fietsshow en komt terug met $100.000 aan bestellingen.

1989 Aerohead: De Tour de France verandert voor altijd wanneer een jonge Amerikaan pioniert met nieuwe aerodynamische uitrusting (inclusief zijn Aerohead ™ -helm) om de race van drie weken met acht seconden te winnen.

1990 Air Attack: De Air Attack ™ krijgt een op surf geïnspireerde glasvezelversterking om schokken te helpen beheersen. Het bewijs dat Santa Cruz de place to be is voor Giro.

1992 Bottle Rocket: Giro maakt een modulaire waterfles met een brede schroefdopopening. De 'pop-top'-waterfles, al tientallen jaren een icoon in de wielersport, is achterhaald door Giro's Bottle Rocket Design.

1994 Roc Loc: Roc Loc® verbetert de stabiliteit van een helm aanzienlijk bij het rijden over wortels en rotsen. Er volgen grappen over jockstraps, maar al snel heeft elke helm er een.

1998 Schakelblad: Fietsen voor lange reizen luiden een nieuw tijdperk in mountainbiken in en we creëren de eerste modulaire integraalhelm om aan de behoeften van freeriders te voldoen.

999 Nine: Giro creëert een lichtgewicht sneeuwhelm met ventilatieopeningen. Sceptici lachen, maar ruiters omarmen het en helmen worden in de winter een normaal gezicht op de bergen.

2003 Xen: De Xen ™ combineert een XC-helm, een skatehelm en een vleugje moto-stijl. Het resultaat is een helm die de categorie “trail riding” in helmen vestigt.

Sneeuwbril 2004: Kort nadat ze de brilcategorie hebben ingevoerd, introduceren ze de eerste reguliere bril met een lenswisselsysteem - de Manifes ™

2008 Fietshandschoenen: Giro ontwerpt een reeks handschoenen met een onconventionele, op maat gemaakte constructie met meerdere panelen om de pasvorm en het gevoel te verbeteren bij het vastpakken van de bar.

2010 Schoenen: Giro introduceert fietsschoenen die opvallen door hun pasvorm, comfort en aanpassingsvermogen. Veel rijders merken op dat het draaien van de pedalen nu beter voelt dan ooit.

2012 Air Attack: Fietsontwerp verandert met aerodynamische invloed. Ze vinden de Air Attack opnieuw uit, een kanonskogel naar de brede kant van het conventionele denken. Olympisch goud volgt.

2013 Kleding: Waarom ontwerp je geen fietskleding voor de vrijheid van outdooravontuur in plaats van anaërobe drempels? Sporters hebben nu de keuze hoe ze zich moeten kleden.

2016 Vivid Optics: is ontwikkeld met ZEISS Optics om contrast en definitie te verbeteren. VIVID-lenzen verminderen vermoeide ogen, verbeteren de reactietijd, vergroten het vertrouwen en leveren nauwkeurig zicht zonder oververzadiging van kleur.

Avance Mips 2016: Giro introduceert de ultieme helm voor downhill-skiracers in de wereldbeker, met een mix van geavanceerde materialen en een nieuw ontwerp dat energie omleidt, genaamd MIPS Spherical.

2018 Aether Mips: De Aether MIPS combineert een luchtig, open ontwerp met MIPS Spherical-technologie om de hoofdbescherming voor fietsers te verbeteren. Het is een bewijs van Giro's toewijding aan toonaangevende hoofdbescherming.

Giro